Onsdag

Tjena mors!

Nu e jag hemma från skolans tortyr! Asså matte, det är samma sak som att göra vodoo på mej!!! Vi ska göra till s.110 och jag ligger på, s. 91!  Asså jag vill bara stoppa upp något i matten! Men det går ju inte, helt logiskt asså :P hehe.
Och igår hade jag ju ett "nära döden upplevelse", jag blev nästan påkörd!!! Jag gick ut från bussen och en bil tvärbrosmar max en meter framför mej...gud, där blev man rädd! Och direkt efter det så skicka jag ett mess till Linnéa; "OMG!!!! Jag blev nästan påkörd!!!" haha, ja, sånt gör man ;)


jag längtar till sommar! :)

Kommentarer
Postat av: Rohan

Man saknar verkligen sommaren när man ser den bilden :)

2009-01-14 @ 19:08:30
URL: http://rohans.blogg.se/
Postat av: Hanna

"Asså matte, det är samma sak som att göra vodoo på mej!!!"



Du uttrycker dig alltid så roligt Linnea xD xD xD HAhhahahha

2009-01-14 @ 19:10:18
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0