here I am

Hejsan!

Nu är jag lämnad här hemma, i ensamheten utan någon att prata ut med! Nä, jag skojja, men ja, Sanna har tuffat iväg för ganska längesen och jag har följt mitt onyttiga spår och smällt i mej en fettig burgare, hehe. Inte nog med det så hat vi typ ätit upp ett helt daim packet när vi spanade in "Kåt i kameran" hehe, Hannas uttryck alltid lika roligt! :D
Nu måste jag börja göra lite nytta, ehm..här på datan. Ja, nytta och nytta, spana in lite nya nyheter i TH väg kanske? Svara på lite comments, det är vad jag kallar nytta!




Garvattack på g...


Och god damn vad jag känner mej geekig av att postat det där "wow-inlägget"!! Bara för att klargöra saken tydlig så är vi inga wow-nördar, never asså! haha.
Har aldrig spelat det, och det var anledningen till att vi skulle testa ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0