ingen rubrik

Hejsansa!

Jag sitter här och messar med massa trevliga människor och allt mellan jordens yta och himlens höjd, höhö. 
Och har jag berättat om min dröm? Nej, det har jag inte! Men jag drömmde att jag hörde THs nya singel! Och den var underbar! (alltså i drömmen) Och detta måste ju betyda något, visst? haha, eller inte, men man kan ju låtsas. Jag tror (vet) iaf att singeln och albumet kommer bli dunderhonung succeé!! :D Det är bara något man känner på sej liksom :)

Testade lite brillor och käkade lite Bkool i centrum (;






Jag säger bara fyfan vad sexig och noo waaay att jag någonsin skaffar brillor på heltid, hehe.

Nu ska jag kanske ta och fixa mej i lite blonda frillor på Taaz, måste va säker ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0