I am the seg of the sega

Hellue!

Är hemma från dagen of alla dagar!! Nä, absolut inte, men man är iaf hemma och det är trevligt. Är jäkligt trött och ful! Fan va jag hatar mitt hår ibland!
Och på tal om håååår, så blir det här troligen sista veckan ni får spana in mej som brunett! Spänningen stiger, va, va, vaa!? hehe. På fredag är det transformation time, och på fredag ska jag även fira mej själv med en liten fest för mina pyttesmå vänner :)  hehe


varför inte fortsätta dagen med ballongens spår? (; thihi

Aja, nu till lite seriös buisseness (hur fan stavas det!? XD) iaf. Nu ska man knarkläsa, "knarkboken" till engelskan! Jag hurrar! För jag älskar det! Sååå himla myckeeet inte.....! :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du som är så söt Linnea! ;)



Jag funderar också på att göra något nytt med mitt hår... Inte helt säker på vad bara, hehe.

2009-01-26 @ 16:36:50
URL: http://bleibenimmer.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0