Hemma från nerfrysning!

ohlala, hejsan på er!

Nu har jag och min kära kusse och mor kommit hem från en väldigt väldigt kall men trevlig shoppingrunda in tha city. Jag har fått nya skor och lite andra plagg. Mycket nice! Ville även köpa en liten TH t-shirt men det hann vi inte innan alla affärer stängde, och det gjorde mej depressed..haha, nä, det är ju bara åka in någon annan härlig, kall-dödande dag och köpa in en :)

Det är sååå kallt asså! Varför!! Man blir ju fasiken som en pinne i människoformat. Det är hemskt! Blä, sverige! Du är inte min kompis just nu!

Lite av shoppingen kommer även snart upp ;)


japp, det är här man hänger ;-)

Kommentarer
Postat av: klara

haha fan vad sjukt, jag har exakt samma skrivbordsbakgrund! xD

2009-01-04 @ 21:51:09
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härlig bakgrundsbild på datorn ;)

2009-01-05 @ 10:19:39
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0