Fredag

Hejsan!

Gosh, känns inte alls som fredag..trodde det va tisdag typ, ojoj vad hjärnan är i feliga banor. Idag har jag börjat med ett härligt parti UNO med min bror och kusin, haha. Enda sättet att vinna är ju att fuska, helt klart. Och vem fuskar bättre än drottningen av fusk..?? kanske är det moi? haha. Dålig förlorare är jag också..men men det är det många i världen som är ;)
Ska även försöka ladda upp dom där sabla bilderna som aldri kom upp igår!

Kramisar! <3

och hallå hallå!!!
Bill Kaulitz har ju skaffat sej dreads!!! När man fick höra nyheten tänkte jag; "vaah! Nej! Vad har han gjort med sitt vackra hår!!??" Men nu har jag spanat in några bilder från Kaulitz  nyårs semester på lite TH-bloggar och faktistk, han är het! Det är inte alls "hemskt". Bill är läcker och het! Även om det kanske bara är fejk, (det är ju inte bekräftat än) så diggar jag det! :) <3

Kommentarer
Postat av: klara

haha jag gillar inte alls hans dreads! jag tycker att det vita är så ruskigt fult ( förlåt bill), och det är inte så snyggt när det är halvlångt, men jag tror att det hade kunnat bli ganska snyggt om han sätter upp håret xD men jag hoppas att det är syntet dreads xD haha

2009-01-03 @ 18:14:40
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÄNTLIGEN någon som håller med mig! xD Bill Kaulitz ist ein Hottieboy :)

2009-01-03 @ 20:45:47
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0