workout

Tjenixen!

Jag har varit och sportat. Eller, ja, typ. Imorrn blir det ett ki-boxnings pass faktiskt! Låter väll härligt och uppfriskande? ;) hehe. Sen åker mina föräldrar till London imorgon, så det blir freedom hela helgen!! not, not noot! Gissa vad, min farmor ska komma och "passa" oss. Eller typ Phillip, min yngsta bror, men det blir ju indirekt oss andra också...Tack är ordet, tack med mycket ironi.

Några bilder från skolan härliga miljö..., haha okej en...;P Lite bildstuff!




Förresten hade man NO prov, som jag tokpluggade till igår, och jag tror iaf jag kommer klara det. Sen nu, imorrn är det engelska prov. Damn, vad mycket prov det är nu hit och dit! (; Därför måste jag plugga till det...snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0