Lördag

Hej!

Jag är riktigt irriterad. Datan ute i andra rummet är typ trasig nu. På rikit. Och jag äger ingen egen data. Men min lillebror har både TV och data  sitt rum!  Och det värsta är att jag har alla mina bilder på andra datan. Genéve bilder. Fan. Asså fattar ni hur jag känner mej!!!?? Asså på riktigt! Önskar jag kunde slå nägon, riktigt hårt!!!!!!!!!!!!

Okej. Let's breath! Jag har ju endå ett gäng bilder utskrivna i rummet. Men alla videos....okej, andas! Jag har tre på YT!
Okej, men nu så...jaja. Jag har haft konfermation nu på morgonen. Jessika har lärt mej lite gitarr! Jag kan spela, "blinka lilla stjärna" och, håll i hatten början på "monsoon"! Underbart, Leute!!! Tack Jessika för din utlärning! :D

Det är dimmigt ute. Spooky!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0