Fredag

God morgon!

Det är så himla skönt med fredag! Jag säger bara helg, helg helg! Nu har päronen dragit till Arlanda. Bajs, jag vill också! tänk att hoppa in i en taxi till Arlanda (ett riktigt bra place!) och veta att man ska ut och resa, haha. Helt wonderful. Troligen blir min nästa resa en TH-resa, det låter väll bra? Me diggar det iaf!

Engelska prov idag, önska mej lycka till och ge mej tre sparkar i rumpan!!! Det ger alltid tur. Utan sparkarna igår hade no NO provet failat, men nu är det andra bullar! nä, jag skojjar. Nu ska jag kika in lite på TH-vägar!

Adios amigos!


På tal om Th-resor; Genéve (Genf) in mein herz säger jag bara!! <3



Ha en trevlig dag kan man passa på att önska också!

Kommentarer
Postat av: klara

åh, tack! :D

2009-02-13 @ 15:37:05
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0