Fredag den 13

Tjena!

Vet ni vad, det är ju fredag 13! Är jag kanske lite seg? Tror det..haha. Men jag hade faktiskt ingen som helst tanke på det imorse eller under färden till skolan. Men när man väll var framme i lärdomens hus (skolan) så kommer Madde och säger "aah, vi har engelska prov på fredag den 13!", så då fick man reda på det.
Men sånt där litet trams trro jag faktiskt inte på, så det spelar ju ingen roll ;)


asså kolla vad vacker han är!!!



Och nu måste jag laga mat...why me?? Seriöst! Men så blir det alltid..mamma och pappa är i London, och jag måste helt plötsligt göra alles denna helg...trevligt. Tänker fanimej ringa och be dom leta upp lite TH-stuff där  London! Det är jag ju helt klart värd! ;) thaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0