Ännu en natt

uuh, rubrik..hehe. Har inte kunnat updata någonting. Har pluggat och spanat in Top Model och ja, jag är riktigt dålig på att vara en aktiv bloggare. Tror inte jag har någon större framtid på detta, haha. Fast det är ju inte meningne heller! Man bloggar faktiskt för det är, tro det eller ej, kul och för att det är "skönt" att få skriva av sej. Fast saker man skriver inte alltid är så vettiga ;)

Imorrn blir det ett träningspass! Början på en ny start..huh...aja.

God natt!



Önska mej lycka till på provet imorrn! (;

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag säger bara såhär! Att finns det en enda Kristina i denna vida värld så är det väl jag? Eller vad säger du stumpan? Inte kan man försöka sej på Daim smets paj om man aldrig bakat förut! Så därför hade jag tänkt att du kanske kunde vara bussig och skicka receptet, okej? Nämen så bra! Då säger vi så hjärtat mitt!



Härligt!

En bamsekram från din Kristi

Hihihi skoja bara, Kristina såklart! Det kan du ge dej i backen på snövit!

2009-02-05 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0