Torsdag

Guten morgen!

Jag är hemma idag också. Kände mej faktiskt rätt mycket på bättringsvägen igår, men icke sa nicke när jag vaknade i morse...halsen har bara blivigt tjockare och äckligare! Vad är det för skit jag har gått och fått? Just nu lyssnar jag på "lass uns laufen", helt otroligt vacker! Har också tagit ner några gamla fotoalbum, ska leta upp en bra bild på min pappa som jag ska rita av och ge till honom när han fyller år. Jag är så snäll, jag vet! :D

 

Och idag blir det även lite nya fräscha bilder här vettni! Min kamera funkar überprima, men just nu har mamma den...hehe, typsikt! Min mini-lillebror hade luciatåg på sitt dagis idag, så mamma ville ta lite fräna bilder. Kanske kan lägga upp någon fin idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0