Bom booom!

Hejsan!

Egentligen så mår jag faktiskt bra idag, skulle ha kunnat gått till skolan men min mamma tyckte att det var bäst att vara hemma för säkerhetsskull. Och om hon insisterar så visst liksom...hehe. Har varit och hämtat min kamera från henne nyss. Sen är det ju fredag idag också...det har gått riktigt fort och jag har  inte  gjort  ett  skit, sorgligt lilla Linnéa, sorgligt... :(

MEN VAFAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! där kom ett oanmält litet utbrott. Kan inte ladda upp bilder för tillfället. Och här har vi mej som har lite kul :)


(om någon undrar så är fläcken på rumpan en klorinfläck från när min duktiga pappa skulle tvätta..)

Och nu ska jag kanske baka peppisar om jag orkar..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0