Onsdag

God morgon!

Det är onsdag, redan onsdag! Bara 5 dagar tills skolan börjar igen. Jag blir nästan riktigt rädd...fel, jag är riktigt rädd! Sommaren har bara blåst förbi, poff liksom. Makes me very sad inombords! Idag vill jag väldigt gärna färga utväxten, den måste verkligen, måste fixas innan skolan. Om nu läget blir så att jag fixar det idag så måste jag först göra steg 1, åka ivåg och köpa lite blekning...så jobbigt!! hehe. Aja, man får väll se hur läget blir. Utväxten kommer iaf att bli fixad innan skolan, det vet jag. Idag är det ju även 08-festen i t-banan, gosh vad jag vill gå! Men jag har ju inte köpt nån biljett, smartass...Men men, sluta gnälla över det, för nu ska jag dregla över lite nya TH bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0