Måndag

God morgon!

Jag var mitt uppe i en allmänt konstig men mycket myyycket verklig dröm, när min mobil ringde och jag dog! Jag lovar, man ksulle säkert kunna döda någon genom att göra något högt ljud när mna är inne i en djup liten dröm. Ush och blä. Men jag dog som tur var inte och nu sitter man här och dör nästan av tanken att skolan börjar om en vecka! EN VECKA! Det är ju fan ingenting! Seriöst, vart har sommaren tagit vägen? Det är sad, riktigt sad...

Idag blir det iaf andra bullar. Jag ska till Linnéa och vi ska snickra ihop Jessikas present. Snickra...ja där blir man lite nyfiken, va? hehe...Våran idé är helt enkelt underbar!


bjuder på en liten mongo bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0