Baby I can see your halo

Tjenixen!

Nu är jag hemma igen från kyrkan. Eller jag har varit hemma ett tag, men min bror baxade datan för att kolla upp BMX-cyklar. Jag vet, han har inget liv, hehe. Har även läst lite i boken jag lånade och den är svår! En klassiker, med massa konstiga, gammaldagsa svenska ord. Men man förstår sammanhanget, typ...

Är en aning depressed också. Jag har ett smyckeskrin med massa ringar och armband och hela balletten, men jag kan inte hitta det! Det är borta! Och just nu när jag kände för att blinga till med lite smycken, och tänkte börja ha det liksom dagligt. Typiskt va? As always - ultra, med extra långa vingar....mohaha, min humor är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0