allt är upp-f-"at"

Jag har försökt fixa min design med kodmallen som var helt "f-ed"-up, och nu så går det inte att ändra någonting! Asså   jag   dör   om   det   alltid   kommer   se   ut   sådär, utan profilbild och den där fula texten uppe i headern....!!!! Det går seriöst inte att ändra!

Nu är jag lite sur över det...jag som faktiskt kämpade på. Har suttit aslänge för att fixa till det! Bajskorv! Det är min slutliga kommentar.

Så helt enkelt, nu skiter jag i att försöka fixa till hela denna fula desig och går ner och försöker få mej själv på bättre humör genom att kolla på TV. Bajskorv igen.


edit: nej men titta! Det är ju visst lite fixat! Wiho!! Får väll finslipa lite imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0