Minnen/Glädje/Lycka

God morgon!

I morse vaknade jag typ halv 9 (!) av mej själv, kan inte fatta varför. Men iaf, så jag lyssnade lite på TH, och guud! Vilka minnen som ploppade upp! Vilka underbara minnen som hände förra året! Det blev som värsta typ glädje vågen som flög runt inom mej och jag blev fan tårögd!

Så min morgon har börjat bra, riktigt bra! Det är söndag, so what? Jah måste plugga, men vem bryr sej? Det är ju helt underbart! :D

Tokio Hotel, ni värmer, ni sprider glädje, ni finns alltid där, ni har en plats i mitt hjärta som aldrig kommer försvinna, aldrig!<3


Kommentarer
Postat av: vicci

fin blogg!

allt bra!?

2009-04-19 @ 13:17:48
URL: http://wlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0