Lördag

Hej på er!

Helgen suger! Eller nä, jag älskar helger mr än allt annat. Att bara kunna sova, hänga med kompisar och ta det lugnt. Men det jag hatar med helger är att när jag inte gör något, bara är hemma med familjen så suger den! Då kan man fan aldrig ta det lugnt! Alla skriker och klagar hela tiden och jag får panik..!!!! Jag tål inte skrik längre, jag får verkligen panik på riktigt, it suuucks!!!!

Aja, positiva tankar. Det är jättefint väder ute! Jag har tänkt lägga mej på en filt och sola mitt bleka jag samtidigt som man lyssnar på lite TH music :) Och kanske så måste man läsa lite svenska läxa också, men det är väll okej.

Ikväll så bär det av till min farmor och farfar, visst har jag ett väldigt intressant liv? Iaf, min farbror från Tyskland är nu hemma i Schweden så det är väll lite kul endå ;)
På tal om Tyskland, så vill jag åka dit! Jag vill alltid till Tyskland! haha, undra varföör? Jag vill vara i Berlin och spana på Bills vaxis på Madame Taussades (hur det nu stavas) och bara njuta av att man befinner sej i samma landskretsar som mein Jungs! ;D







naa, how cuute? ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0