Whatta day

Hejsan, svejsan!

VIlken dag detta har varit alltså...
Idrotten och skolfotot blev katastrof varning!! Först hade vi ju då idrott..ute. Men de va helt OK, för de regna inte så mkt så vi blev glada! Men sen efter vi hade börjat jogga lite så kom regnet..OMG, fy fan va de regna..Det verkligen regna, regna med stort R!!! Mitt hår blev helt blött, och mina kläder och hela jag..såg ut som jag typ tvättat håret eller nåt...ush ush ush!! Men jag och Linnéa lyckades "flörta" oss så att vi fick sluta en halvtimme tidigare, ;)
Så då fixade vi oss till fotograferingen, som jag inte tror blev så bra men men..hehe..

Och vet ni, vi har godis in tha house!! Nu är man en lycklig människa!! :D haha


Jiieeä, visst är man het?? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0