Tjockis-mätt!!

shu shue shuuue!

har just käkat onyttigt, och ännu mera onyttigt..och blää va jag är mätt!! Nästa "Biggest Loser", här kommer jag!! haha. Men jag är verkligen asamätt!

Har en liten pluttig grej att översätta till franska projektet och sen är det typ klart! Jag hinner nog blir klar precis till på fredag. Känns väldigt bra! Och sen är det bara att plugga till matteprovet..som är det värsta f*cking ämnet som suger allt!!! eller nä, det är inte de värsta. NO är värst...svenska också..haha :P

Nu ska jag ta och slänga iväg några röstar på TH i EMAs ( http://ema.mtv.se/vote ) och så översätta den där grejen.

Huggisar!

whohoo, kolla hur man ser ut i "negativt"...
svarta tänder och platinahår...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0