Tisdag

Hejsan hejsan!

Hoppas allt är gut med er. Jag mår jättebra, och har träningsverk! Det är därför jag mår så prima bra!! För jag älskar att ha träningsverk! not...
Ush, jag har värsta träningsvärken!!! :( Det är inte alls najs! Våran idrottslärare kör verkligen skiten ur oss!! Det är sant, bajset bara rinner ut! haha, okej förlåt..jag kände mej bara lite flummig..:P
Men vi håller på med konditiondträning på idrotten och det är bara sååå jobbigt! Kanske lite för att min kondis suger balle, så man kan ju alltid skylla på de ;)

Jag är här hemma just nu och åassar min lillebror..jippie..! Min lilla mamma är på föräldramöte och min pappa, andra lillebror och kusse är påväg för att se VM-kvalet mellan Sverige-Ungern. GO lilla schweden!! :D

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Klara

ja jag med! :) haha tack! :D

2008-09-10 @ 18:20:18
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0