TIsdag

HEjsan! :)

på tisdagar blir altid uppdateringen lite sen. Förlåt för det!! Men jag börjar tidigt och slutar sent. Och när man kommer hem så måste man plugga och sådär. Så då blir det sen update, hehe.
Idag har det varit en jäkligt seeg dag. Visst, tisdagar brukar vara den långsammaste dagen men idag gick den överdrivet segt! Typ slow motion eller nåt.
Och seriöst, snart kommer mitt liv sluta! Vet ni hur mkt läxor och prov och annat skit vi har? Jo, jag kan berätta det för er! JÄTTEMKT!

Och en liten happy nyhet; Snickaren har fixat listerna i mitt rum! Allt är finito! :D
Så idag har alla posters kommit upp på väggen igen, så allt känns som "hemma" igen ;) Sen har jag klippt ut ännu några bilder (på TH dårrå) ifrån någon tidning jag hitta. Superduper hett är det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0