Tisdag

Nej, jag har inte dött...tyvärr, haha nä jag skojja..XP

Men jag har blivit tvungen (av min mamma) att pugga matte så himla hårt att jag faktiskt nästan har dött! Och endå så kan jag inte allt till tusen. Så jag undrar liksom varför hon presser mej när jag inte kan få in mer i min hjärna!!!! Inse fakta, mamma!!! Jag är inte nått jävla underbarn!!! Sluta klaga på mej bara för att man får G!!! G är asbra för att vara mej!!!
Sorry..va bara tvungen att få ut lite ilska..
men nu känns allt bara bra ;)

Och dagen har bara varit bra också.
Jag och Linnéa har planerat vad som ska hända om vi ska resa till Tyskland..XP hahaha!! Man ska inte bli förvånad om det då står någonting "olämpligt" intatuerat i armen på tyska..;) hehe..eller ännu värre i pannan..Asså jag och Linnéa har verkligen tråkig humor..jag vet, jag vet!
Kan visa några bilder på när vi har en riktigt catfight också. Men inte just nu, för jag har inte laddat upp bilderna på datan än. Men jag säger bara, att på dom bilderna går det så hett till att det ryker! XD

Kramar!!!


aa, Linnéorna då...ful men 100% oretuchad (eller va de heter) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0