sweet home alabama!

Nä, inte Alabama men Viksjö! ;)
Asså jag stör mej lite mkt på att när man vaknar så ser det ut osm att hela dagen ska gå sönder för att det är så svart, grått och molnigt och sånt skit ute. Och sen på dagen så blir det jättevarmt!!
Varför!? Kan man inte bestämma sej för ett väder här i världen.
Tydligen naat..hehe.
Och vettni, jag klarade matten!!!!
Jag fick "G" !!!
Skulle ju ha varit lite roligare om man fick lite högre betyg, men huvudsaken att man passar liksom :) Så det känns gut faktiskt.
Men idiota Linnéa som jag är, så glömde jag min pärm (permas...mohaha;) i skolan så jag kan inte träna på musik-provet som är på torsdag idag heller...ååh! Kommer verkligen bli så himla mkt plugg den här veckan..

Men man måste ju tänka positivt!

Och jag var bara TVUNGEN att lägga in denna video på Tom som passar så otrooligt bra med rubriken på detta inlägg ;)

AAAAAHHHH! vilken söt kille!!!!!!  :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag skulle också vilja köa så länge! Men mina föräldrar är inte roliga när det kommer till sånt ;s Köade från halv åtta samma morgon som konserten var - och kom i första blocket, gott och väl. Riktigt förvånad men helt vansinnigt glad! :D :D



Hur övertalade du dina föräldrar att ni kunde sova där en natt? x)

2008-09-29 @ 19:30:42
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Klara

haha dom vet inte vad dom pratar om :D

2008-09-29 @ 19:37:15
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0