Fredag hela veckan!!

Hejsan!!

Det är fredag!! Fatta människor, va himla sköönt!!! :D
Det har ju varit en mycket stressig och jobbig vecka...man suckar högt bara av tanken...XD
haha, nä, jag överdriver såklart ganska, väldigt mycket. MEn om 2 veckor DÅ kommer det bli jobbigt!! NO-prov...DET är stressande, störande och hjärnkrossande!!! Seriöst, NO bryter ner min hjärna...långsamt...BLÄÄÄ på NO!!

Men inga negativa tankar nu inte! Det är ju därför vi håller på med DISA ^^ haha.

Nu ska jag bställa mina skolfoton, en gång för alla (äntligen)!

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Klara

ja :D usch, jag hatar att ha tråkigt, det är det värsta jag vet!!

2008-09-26 @ 19:11:46
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0