Torsdag

Hej bloggen!

Jag hade tänkt gå till skolan idag. Vaknade klockan 6, fixade mej och va helt klar på att åka iväg. Det gick inte. Jag kunde inte stå! Jag är jättesjuk plus att jag har fått jätteont i hela kroppen. Jag fryser, skakar och känner mej jättesvag... vad har hänt med mej? Det här är inte normalt!
Jag ber om att få gå till skolan!!! Jag vill inte vara sjuk och hemma! Jag är en misslyckad liten människa just nu...haha, nä det är ju inte mitt fel att jag mår som jag mår.

Men det är tordag idag. Det är en bra dag, det är den älskade Tokio Hotel TV dagen. Och den dagen kan man inget annat än att älska :) Dom där 5-8 minutrarna är amazing!!!
Sen idag är det MTVLA, och snälla låt mina Lieblings vinna!!! Iaf några pris :) Hoppas att galan sänds i Sverige, men jag tror inte de..har inte hittat upp något om det.. :(

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Klara

ja! xD haha ja du måste VERKLIGEN gå in! ;D jag tror inte att galan sänds på svenska mtv , tyvärr :(

2008-10-16 @ 15:50:48
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaaa! OO Men jag skulle verkligen inte ha råd att åka till USA xD Måste betala själv om jag vill se TH... typ mathotellflygallt.



Ikväll är det MTVLA!! O
_O Nervööös

2008-10-16 @ 19:12:43
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0