Torsdag

Hej hej!

Idag är jag heelt ledig, kan ni fatta hur underbart skönt det är? Men då undrar ni typ; varför kvinna, är du dum och går upp så här tidigt!? haha. Jo, men jag och Atosa ska träffa Sanna i skolan efter hennes samtal och sen dra till Kista och typ se på bio och bara ha lite skojjit =)
Det är en anledningen till att man är uppe med tuppen ;) hehe.
Fick förresten en 500 av min mamma idag! Whoo! Nu ska jag ta och försöka hitta en sån där väska som jag leter väldigt desperat efter! Ni vet en sån där väska som man lägger runt...en liten..heter det axelbandsväska? Jag har ingen aning, men en sån där liten liksom :) Har letat efter en sån i evigheter!!!

Nu tror jag att det är time for some TH-television :D

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Klara

haha tackar!! :D ja nu ska jag bara ta det lungt ;)

2008-10-23 @ 16:02:55
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0