Onsdag-JAG KAN BLOGGA IGEN!!!

Hej hej hej min älskade kära blogg!!!

Om ni undrar varför jag inte har kunnat blogga så måste jag säga att det har hänt VÄRLDENS grej! Har helt enkelt inte haft tid...okej, så önksar jag att jag kunde skriva, men tyvärr..igår, just igår av alla dagar krashade hela mitt internet....fattar ni!!?? Igår, på TH fan-party tävlingsdagen!!!! Jag grät och grät och grät....
Men jag håller tumamrna att man fortfarande kan tävla, snälla gud jag ber faktiskt!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

16-års gräns. Inga möjligheter att kunna vara med om man är yngre. Jag var så jävla pissed igår att jag ringde min kusin och bad att få hennes leg, men inte ens det skulle funka.



Men vi ska ju träffa dem nån gång :D

2008-10-29 @ 20:29:52
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0