Tisdag

God natt!!

Ja, det är iaf typ vad man kan säga till detta inlägg. Välsigt sent..det är tråkigt, visst? :P Jag tycker iaf det. Men det kommer inte bli några ändringar förän jag har fått data i mitt rum, och det kan ta ett tag. Eftersom jag inte har el i mitt rum..ni vet elektrikern har ännu inte kommit fast bygget är klart. Så jag lever i kyla och med en lampa som är dragen med en lång förlängningskontakt. Jobbigt läge, japp! Fast som tur är så har jag ju några av mina kära TH-posters på väggarna. Utan dom skulle man nog inte surviva i mitt rum x)

aja, pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är kul med lite förändringar när det gäller headern ;p Sällan man blir nöjd men.. haha xP



Ja, jesus, jag kan inte plugga .. vill bara veta om det där jävla partyt. xD Jag har ont i magen. Men det kanske inte beror på infoväntan kom jag på^^



Åh, VMA - Haha, fyfasen. Jag var så nervös innan... gah. Och så vann dem!! Tårar, glädjeskrik. åååh X
x Snart EMA. Kommer vara lika nervös då xD

2008-10-21 @ 19:28:33
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0