Snart sticker vi då!

Japp, snart ska vi då draga till stan. Jag, min lillebror och min kusin. Härliga puckar! hehe...
Sitter just nu och lyssnar på Stich ins Glück, ojski pojski va den är bra! Men det säger jag ju om alla låtar så, haha..
Måste bara säga från ingenstans, att min kusse diggar TH! :D
Han ville lyssna på dom förut och kolla va det va för några som jag var totallt crazy i, så han lyssnade och sa att han faktistk gilla dom! Han sa att han blev imponerad ;) Och han gick omkring förut och sjöng på Scream :)
aa, bara en liten rolig sak att ta upp!
Och sheiss vad jag vill se Simple Plan idag!! hörde deras welcome to my life på "U wish" och de hade varit roligt att faktiskt spana in dom. Men som sagt, inte hela världen. Det hade varit sååå mkt värre om de va TH jag missa!!



        den här bilden är så söt :) signeringen i Pensyllvania tror jag..

Kommentarer
Postat av: klara

ja jag ska göra det! ;D haha ja jag vet inte riktigt, jag sa att det var min kropp och mitt ansvar, och så sa dom bara okej, men du får ta alla konsekvenser om det blir nå problem ;p vart vill du pierca dig? :) jag vill också se simple plan, fy vad jag har tjatat i flera jävla veckor, men jag fick inte :(

2008-10-31 @ 15:54:50
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: klara

ja han har ju bekräftat att han har en ny! ;D

2008-10-31 @ 15:58:59
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Så.. 2009 börjar närma sig. Finns det något oförglömligt som hänt dig 2008? Något bra då.. självklart händer det dåliga. Men låt oss föröska glömma det och gå vidare.. Nå, vad är det bästa som har hänt dig hittills 2008?

2008-10-31 @ 16:53:16
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0