Samtalet gick guut

Härlig rubrik, mina vänner ;)

Och den säger väll alles?? Jo, samtalet gick jättebra. Min lärare sa att jag var jätteduktig och en jättetrevlig elev som skapade bra stämmning i klassrummet..ja, men det tackar man väll för då! Fast jag har faktiskt fått sämre betyg än förra året. Så jag är faktiskt nöjd.
Sen så tog jag en liten shopping efteråt. Hittade inte så mycket, eller jo det gjorde jag men min mamma sa att vi behövde jalla för att hämta Phillip från dagis..den lilla skiten, tack! Men jag fick lite iaf och det är ju bättre än något :) Och nu har jag en längtan efter cash, vill kunna gå och shoppa och sprätta loss på stålarna ;) Och spendera lite till att t.ex åka till Phoenix i december kanske... (; hehe. Jag vill verkligen åka dit i december! Och ni TH-fans vet säkert varför. Men vi får se hur det blir, det gäler att inte hoppas för mycket(fast man inte kan låta bli) för då blir man bara jättelessen opm det inte blir så.  Ett exempel på det är ju denver 25 och dallas den 27 augusti ...skulle ju varit där..men de blev ju inget.. :(


Känns så härligt att kolla på alla sommarbilder.. :) give me some summer! x)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0