ooh!

Wiie, vilket spännande avsnitt av DH idag! Shit! Verkligen min favvo serie. Eller det och Gossip Girl. Man kan väll inte motstå Chase Crawford? Nej, precis det jag visste! haha. Är typ en liten "DH-nörd". Eller jag har lugnat ner mej. I 6an var det verkligen en nördig Linnéa! Jag kommer ihåg en gång när min mamma sa att jag inte fick kolla på ett avsnitt. Då blev jag jättesnur och började smeta Idomin på mina föräldrars väggar..jaa...inte helt normalt inte..haha, men har jag någonsin sagt att jag var normal?? Nä, precis! (;

Sitter iaf här och segar lite framför datan. Ska rösta lite hade jag tänkt. Vill verkligen att det ska bli två segrar i årets EMA! Men de klart man vill liksom ;)

                       

                         


                                                      Huggisar :)

och sen måste man bara klargöra, Chase är snygg men han är nothing med stort "N" framför Mr Tom Kaulitz (; haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0