Onsdag

Hejsan sasan!

Mina fötter är döda...mina dumma, fula, bajsiga, schwanziga ballerina skor har typ rivit upp hela skinnet...det låter inte fräsht, nej jag vet men det är det ju inte heller!!!
Har också fått lite extra motion idag. Inget jag är tacksam över...;P
Var precis påväg at hoppa på bussen när jag insåg att jag hade glömt min mobil i skåpet, i skolan. Och jag har lite svårt att surviva utan den, plus att jag hade en alarmtid inställd på mobilen, och som troligen skulle ha ringt ända från klockan sex på morgonen tills när jag kom till skolan och stängde av den.
Så jag fick åka tillbaka till skolan, och GÅ tillbaka till stationen...möö!! Men som tur va så hade Linnéa missat sitt tåg, så då hade vi det lite chilli ett tag sen ;) hehe.

två bilder från Grönan som Linnéa tog. Tyckte dom va lite roliga att visa... XD
SPana in min bigga mun och Linnéas mini huvud X'D


Hottie hott chicks ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

ja, man ska vara glad för det man får! :D åh du är så gullig, tack så jättemycket! :D

2008-10-08 @ 17:09:27
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0