"men det där är ju Homer"

Nu känner jag mej lite skrattig, och då passar det utmärkt att berätta en otrooligt tråkig med jätterolig händelse som jag och Sanna "skapade"...haha..


okej, på H&M. Jag ska typ prova nån tröja Sanna ska prova ett par sidenkallingar med Homer på..haha.
Inne i provrummet: (har varsitt provrum)
jag: vi går ut och visar sen när vi har provat klart.
Sanna: okej, men hallå det kommer ju bli fett kallt för mej!! Lite bart....och då ska ju du säge "nej men det där är ju Homer"
*tystnad* (jag är lite seg..)
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Ja, jag dör av garv så att en expedit komemr för att kolal läget..hehe



Ja, om ni fatta så komemr ni tycka det är askul! :P

va bara tvungen att skriva något sjukt haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag dör. Jag dör. Ärligt. Fanparty. Tisdag kvart över 9. Tävling. Jag är död.

2008-10-23 @ 21:59:35
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0