Låna varandras vingar

Jag har just lyssnat på Hilf mir fliegen och vet ni vad jag fick för känsla? Den låten berör mej alltid, varje gång jag lyssnar på den. Men just nu berörde den mej lite extra. Jag har alltid förstått texten, men idag insåg jag vad den betyder, för mej. Kunde inte hjälpa att gråta.
Vackert.
Asså allt som jag, vi går igenom känns jättejobbigt ibland, ofta. Men vi har varandra, okej? Vi kan klara allt tillsammans. Vi kan låna varandras vingar. Vi kan flyga tillsammans. Vi hjälper varandra. Kom och hjälp mej flyga, låna mej dina vingar...Jag vet att jag kan klara saker jag går igenom. Bara om jag ger allt jag har, fortsätter kämpa. Gegen alles was Ich halt. - Ger allting som jag har...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hilf mir fliegen är en jättevacker låt! :'O



Ja, "som tur var" ´så var hon inte en jättenära kompis, men ändå, vi umgicks en hel del... hehe. Haha, fatta vad ballt om de träffade varann xD Typ en på miljonen.



Åh! Nicenicenice!

Haha, precis, man kan snacka om TH JÄMT och hur länge som helst xD

2008-10-07 @ 07:36:36
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Klara

jajjemen! ;D

2008-10-07 @ 15:24:19
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0