klippt och skrivit..

Tjena, man hopas att ni har en mittbena!

visst kan man vara tråkig ibland? jo såklart. Har hållt på och klippa bort en "vit kant" på mina TH bilder från Genéve. Har också liksom skrivit på baksidan, som man gör när man är ett proffs! Tänkte att det är kanske lite time att sätta upp lite nya bilder i mitt zimmer :)
Och sen måste jag påpeka lite mobbning i "Schrei DVDn"!! Under "Freunde bleiben" så drar Bill upp sin tröja och visar sin stjärna, man ser att han drar upp tröjan men dom sabla idioterna som filmar FILMAR JU INTE DET MAN VILL ATT DOM SKA FOKUSERA PÅ!!! alltså Bills mage, hans sjtärna! Är inte de grov mobbning? haha..jag satt och skrek för mej själv "men varför filamr dom inte!!!" hehe...

                                 show me this babe!!!!!  (;


Kommentarer
Postat av: klara

haha jajjemen! åh herregud jag får inge luft när du lägger in såna där bilder!! men gud vad det piggade upp hela min kväll. ;)

2008-10-27 @ 20:12:45
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Felicia

Skiit snygg tatuering! :)

Kram

2008-10-27 @ 20:25:03
URL: http://prohaska.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den där stjärnan (och magen) O_O Oh boy.



Imorgon gäller det!! Då får vi veta vad "tävlingen" innebär. Fyyyyyyyyyy. Jag kommer inte vinna och det suger :(

(men du minns att vi lovat att vi ska träffa TH va? så nån gång!)

2008-10-27 @ 22:24:31
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0