Kallt...

Jag sitter här och fryser ihjäl....
Det är nog för att jag är sjuk. SÅ otroligt störande och jobbigt!!! Jag fryyser!!! Snälla nån hjälp mej!!! Just nu önskar jag så himla hårt att jag hade en BK-tröja, fatta va mysigt det skulle va!! Vill köpa en NU! Men jag är pank..pank, och ännu mera pank..
Har iaf haft tid att kolla på min älskade, värdefulla Zimmer 483 DVD. Utan den skulle dom sjuka dagarna gå så otroooligt segt, ;)
Ska snart käka glass. Haha, "smart om man är sjuk!" hehe. Men aj äm not smartis, det vet ni ju.. ;) möhöö!
Okej, jag måste bara upprepa mej en liten sanbbis; fy fasikens sheiβe skit va kallt det är!!! jag hackar ju typ tänder, nästan!  Jag ber er, tyck synd om mej!!! x)

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Klara

haha okej ;D men är alla lektioner på engelska då ? ;p Ja jag var på matchen, och jag började nästan gråta när han tog av sig tröjan, fy fan vilken kropp! hahah :D



tack, krya på dig själv! Fast just nu blir det inge bättre ;S usch!

2008-10-12 @ 21:14:53
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0