Kallt

Hellue bloggen!

lite seg på uppdateringen idag, förlåt. Måste först och främst bara berätta att min pappa typ håller på att "testa" högtalarna lr nåt till sourandljudet till DVDn och då ber han oss alla att hålla käften..?? Fråga mej inte varför! Asså, fy bläkens det låter fett skarrit..som värsta myrornas krig i högtalarna...
Iaf, det jag skulle komma till är att det är kallt så otroligt kallt! Jag dör, jag fryser ihjäl, jag stelnar som en pinne och kommer att frysa fast där för evigt. Så om ni typ går på stan och ser mej stå där som en stel liten staty, så vet ni anledningen. En liten varning liksom ;) 


             
            HAHAHA!!!! Denna bild lockar till garv!!! Sanna, din lilla mupp!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0