ingen rubrik

jag kan inte komma på någon härlig rubrik till detta inlägg, och jag pallar inte sitta i typ 10 minuter bara för att komma på någon ;P Men den blev väll jätteball tillslut?

Här händer inte mkt just nu. Har käkat lite fuud, och bett min lilla daddy åka och köpa något smarrigt. Och vet ni, bara för att han älskar mej så himla mkt så har han åkt och gjort det!!!!...not... XD Näpp, det har han inte. Men han har åkt iväg för att hämta min bror på sin träning så då tänkte jag att han liksom kunde köpa något on tha way, om man gettar läget.

och ey leute, NU har det verkligen blivigt höst...så in i helvete..


en liten bild som man klicka till på en promenad med hunden. Det är årstiden HÖST, om ingen förstår... :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eller hur - lyckligaste dagen någonsin. Tror inte att någonting kommer kunna mäta sig med mot när man såg dem första gången! Fast.. att se dem för andra gången kan nog inget mäta sig med heller xD Man ser de ju bara andra gången en enda gång! O_O Och tredje en gång. Ehm, okej, du kanske fattar vad jag försöker säga? (jag gör inte det) HAHA.

2008-10-15 @ 20:55:58
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Klara

haha ja ;D WHAT? har du aldrig varit inne? xD du MÅSTE gå in, det är typ som min kyrka! ;D

2008-10-15 @ 20:59:27
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0