Fredag

Hej björnar!!! :D

Det är fredaag!!!! JIppie jäääyyy!
Fett skönt, helg helg helg! Plus att vi är lediga på måndag. Är det inte ett haleluja moment? Jo, det är det verkligen!
Har fått skavsår på båda mina fötter, eller "skavfötter" som jag kallade de först..från mina dumma ballerinaskor. Men mina tygskor är typ helt förstörda. Blivit helt blöta och sådär.
Och jag har fått skolkatalogen idag!! mahaha.
Vad ska man säga om mej då, inte perfekt men det är nog det bästa gruppfoto jag tagit hittils i min nuvarande skola (engelska i järfälla) så lite nöjd är man väll, vettni ;)

SKa snart iväg till Sanna och fira henne lite. Funny bunny babes!!

Kramar och ännu mera kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0