Fredag

God morgon!

Hoppas ni mår bra?
Jag mår helt okej. Idag måste jag börja med engelska uppsatsen...gjorde det aldrig igår, precis som jag visste skulle hända. Men idag ska jag försöka göra klart det! woo, hörde ni? Helt otroligt! Men den är inte så himla svår heller, det gäller bara att typ ha bra fantasi, och det kan jag väll fixa lätt som en plätt? Jo, mina vänner det klart jag kan!
Sen ikväll ska vi typ yill någon restaurang och lägga på ännu mera fett, hehe. Så jag måste försöka bli lite klar tills dess iaf. Och mina planer om Simple Plan ikväll, blir alltså inte av....lite tråkigt, ja men man kan ju inte få allt..:P
Men den där snubben som kunde fixa biljetter har inte hört av sej, så vad kan man göra?

Ha det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0