En mobbe tur

Tjena!

Har precis kommit hem från outlet. Jag skulle kolla lite kontantkort och sånt till mobben. Mitt 3 abonemang har typ gått ut, och jag tänker DEFINITIVT byta till Comviq Kompis så fort som möjligt!!!
Men de blev inget kontantkort idag, inte. Men det är på G, alla kan vara lugna!!! mohaha.
Har också försökt att plugga lite svenska, men det går inte...jag pallar inte...jag får fnatt!! haha, vilket jäklarns fult ord!!
Ska slänga ivåg några röster nu. 

                                                                      Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: SARA

hej:) snubblade in på din blogg . Mysig blogg du har , kram

2008-10-09 @ 22:41:36
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det skulle vara så jäkla kul att vara på partyt! Vad det än är... hehe. Så hoppashoppashoppas!! Vi får hålla tummarna xD Signering är ju inte helt fel heller. Fast jag skulle antagligen vara i chock för resten av livet. xD



Ja, jag är asnöjd! Hade också tänkt önska mig den i julklapp, men eftersom jag hittade den så billigt kunde jag inte motstå. Den är underbar! ^^ sänder iväg en puss till tröjan

2008-10-10 @ 15:49:29
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0