en dag

Hejsan!

Är nu hemma (elelr för ett tag sen) ifrån Kista. Det blev ingen bio, för typ den enda som gick dom tiderna va "High school musical 3" med svenskt tal..nej tack lilla biografen. Men vi hade det hubba bubba kul endå! Jag köpte en jättefin typ tröj/tunika. Kan visa senare :)
Men nu har jag lite bilder ifrån the day. Inte så många, men lite iaf.





haha, okej en bild som är helt okej att visa...dom andra är faktiskt för fula för att ens nämna..förlåt! haha.
och måste bara säga att jag just hörde "It's raining man", och vem tänker man på då?????!!!!!!!! :D
Jag kunde inte hjälpa att le, le riktigt stort!

Kommentarer
Postat av: Hanna

It's raining Bill :D Hallelujah it's raining Bill xD

2008-10-23 @ 20:44:35
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: atosa

vad e d där på sidan av bilden då??

kan d kanske va en liten butty?

HAHAHAHAHA ja dog av garv...

2008-10-24 @ 18:02:56
Postat av: Klara

haha billieeboy ;D

2008-10-24 @ 18:11:28
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0