Torsdag

Hejsan!

Vet ni vad, det är torsdag idag! Om det kommer som en nyhet bör ni bli oroliga...hehe. Jag sitter här iaf, och min katt sitter på datan. Fråga mej inte varför. Men det är ju alltid trevligt med lite sällskap när man surfar på internets vågor.
Måste bara säga att det är is! Det är is på marken och gatan och lite på gräset. Jag åkte värsta skridskor på parkeringen idag. Billigt och bra vet ni, man slipepr åka till en skridskorhall ;P. Inte för att det är något jag skulle vilja göra, men nu har man ju endå inget val, haha.
Men nu ska jag kolla på det sista TH-TV avsnittet för iår.. man komemr sakna dom, visst?? :'( Men glada tankar, om 3 veckor kommer DVDn med massor av TH!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0