Söndag

Hej Hej!

Jag har varit så himla duktig! Har skriit 4 av 5 loggar till svenskan. Och inte nog med det, varje logg är faktiskt, helt seriöst, hålla andan nu, 3 sidor!!! Är inte det bra! Jo, det är så otroligt bra. Jag blir stolt över mej själv..hehe, så kan vi väll säga..
Har också fått min nya mobbe. Fick den igår, så jag har skrivit av alla kontakter, laddat upp all min musik och bilder. Jobbigt, så jobbigt. Men det behövs ju också göras när man får en nt mobil. Så nu har jag den nya Sony ericsson W902 med superbra kamera och jättemkt minne! Haleluja! Min förra mobil hade världens sämsta minne.
Och idag är det sista dagen att rösta till EMA. Och jag tycker faktiskt att jag har tjatat ganska mycket, så nu säger jag det en gång för alla; Rösta, kom igen och rösta nu! In i det sista!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: klara

haha ATT vi gör, men det är ju oundvikligt xD

2008-11-02 @ 17:44:24
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0