Så otroligt sur!

Allt är piss! Jag hatar min data, jag hatar mitt trådlösa jävla internet! Inget funkar! Jag bloggar från internet i mobileo just nu, fast jag inte får. Men vet ni, jag bryr mej inte!! Visst, jag kanske är beroende av datan, jag är kanske en liten datanörd. Men so what, låt mej! Är iaf på otroligt glad att TH vann Headliner igår på EMA...jag började gråta när dom på att TH vann. Jag hoppade och skrek. Min kusin kollade snett, men vad gjorde de!? Hålla, TH vann! Jag va en lycklig människa igår :-) jag älskar TH....ja, det gör jag!!

Kommentarer
Postat av: Ammii

Yeey, grattis till TH-babes! Ojojoj vad de var värda best act ever också...





KRAM

/AMMII

2008-11-11 @ 22:12:06
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0