Onsdag

Hejsan svejsan!

Hade problem med att få igång intenet idag! Häll nästan på att få ett dampanfall. Att internet alltid ska vara min ovän, alltid ska den hålal på och strula upp datan..;) ni fattar vad jag menar, I hope.
Och det verkar typ som att min mobil bara har lust att ladda upp bilder varannan dag lr nåt. Nu går det inte, men igår gick det. cepatt system...och udda nyheter; Min mobil heter härmed Sam! haha.
Och Linnéa gav mej också en väldigt fin komplimang idag; att jag är så bra på att härma våran hemkunskapslärare..ja, asså jag vet egentligen inte om jag ska ta det som en komplimang, men men.. ;) Och sen måste jag bara nämna matten, shiat vad jag och Linnéa garva på oss! Jag trodde att jag skullep ipnka på mej, på riktigt! Fast jag brukar ofta känna så när jag verkligen garvar. Och det är rätt ofta..;) Och inte nog med det, så stoppa killen bredvid oss upp en penna i näsan och i örat och ropa "Linnéa, Linnéa!"...haha, vårat matte äventyr ;)

ska försöka ladda upp lite bilder igen nu!


haha, kolla mitt ena öga värsta lysande. BAllt! not...

och oh myyy!!! Imorrn är det EMA!!!! ikväll ska jag be!!! haha, lita på mej!!!!

Kommentarer
Postat av: klara

haha jag vet, jag är cp lycklig just nu! :D:D:D pappa SKA anmäla sig idag, vare sig han vill det eller inte, vi får tävla! JAA :D

2008-11-05 @ 16:37:14
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: klara

ÅH JA! fast jag kanske anmäler min fader nu, det får bli en överraskning när han kommer hem! haha ;)

2008-11-05 @ 17:15:44
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0