Nej!

Hejsan sasan!

Har kommit hem nu. Min lilla familj (dom som fortfarande är i sverige) sitter, som vanligt framför teven som tjocksmockar och tittar på någon film på 3an. Typ, James Bond..höhö. Fast jag ska ju inte säga något till dom. Jag menar, jag sitter ju framför datan som en tjocksmock, så de är ju samma sak.
Man ska ju inte skylla ifrån sej! Det är lågt, my friends ;)
Och jag har just lärt mej en sak. Min kusse berätta just att om man sväljer ett smycke, så dör man inte. Men om man sväljer en diamant så dör man. Intressant, va? Ja, den kunskapen tog iaf upp några av mina hjärnceller. Det låter väll bra?

Jag ska iaf slänga ivåg några sista röster innan rlstningen stänger. Man börjar känna lite nervositet..men jag vet att våra jungs kommer kamma hem minst ett pris iaf. Trust me in that! http://ema.mtv.se/vote (best act ever & headliner)



oh, my piipiing god! Hur fula kan man bli!!!?? XD Ja, denna bild ska då
förställa Sanna och mej...vad man kan vara ful...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0