Lördag

hej bloggen! Jag kör ett mobil inlägg här ;) Ja, har precis kommit hem från konfirmationen och jag är jättehungrig och jättetrött! Men jag måste plugga...det är min deal med mej själv. Har både franska och svenska till på måndag och det är så jäkla jobbigt! Ska se om jag färgar mitt hår idag också. Det får man hoppas! :-d. Och förresten så spanade jag in idol igår. Tänkte att man måste ju ha live koll när man ska se finalen. Och jag måste erkänna, att Johan Palm är ju jättebra! Hans röst är helt wonderful! Jag diggar killen! Hehe. Och så tänkte jag, men va kul, jag kommer ju säkert få se inom live. Och vad händer, han åker ut! Nej! Haha. Ja, så kan de gå. Nu håller jag mina tummar för den där söta killen, Robin tror jag han heter...? :-p iaf, kramar på er! <3

Kommentarer
Postat av: JACOB :O

Kevin!!! han är bättre :):):)

för hans flickvän kommer från samma stad där min bruther bor :O:O:O:O

2008-11-29 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0